torstai 9. tammikuuta 2014

Tulevaisuuskioski ja muuta raja-aitojen kaatamista asiakasrajapintojen tieltä



Pikkuisen anarkistiset esimiehet asettuivat luokkakuvaan. Asiakaskohtaamisten uusi aika alkaa.
AsiakasPalveluOsaajien joukko kääntää tosissaan tuotantolähtöistä organisaatiota asiakaslähtöiseksi -  esimiehet nyt ihan oikeasti asettuvat mahdollistajan rooliin. Vähän lisää anarkiaa, vähän enemmän asiakkaan kohtaamista, ASENNETTA ja rohkeaa yhdessä tekemistä asiakkaan edessä.

Esimiehet ovat jo aiemmin rakentaneet Tulevaisuuskioski rakentuu ihan kohta Leila Kankaisen johdolla pop-up toiminnaksi, jossa kenelle tahansa rakennetaan ketterästi polkuja työhön. Voin sanoa, että kolmen kuukauden kiinnostavia työpaikkoja löytyi ja kymmeniä ja kun ladyt lähtevät kauppakeskukseen kioskinpitäjiksi tulee syntymään uskomattomia uria työelämään. Nopeasti ja hetkessä. Tulevaisuuskioski toimii kolme viikkoa. Esimiehiä on siellä vähintään kaksi - mukaan mahtuu vielä innokkaimpia tulevaisuudenrakentajia. Päivä pari Tulevaisuuskioskissa. Maija-Liisa Heikkonen on tietty siellä joka ikinen päivä.

Häkellyttäviä asioita tulee tapahtumaan myös asiakaskohtaamisissa. Monessa paikkaa alkaa näkymään aulaemäntiä. Ja millaisia? Parhaita ammattilaisia ikinä - heti ensikontaktia solmimassa ja verkottamassa toimijoita kanssaan rakentamaan tulevaisuutta.

Kohta teitä on puolen sataa AsiakasPalveluOsaajaa - rakenteista vähät välittämättä tekemässä hyvää asiakaspalvelua. On uskomattoman hienoa nähdä, että teidän esimiehenne ovat vakavissaan näyttämässä suuntaa. Ilo työskennellä kanssanne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti